środa, 8 lutego 2017

plakat do kuchni

Witajcie Moi Kochani!

Zastanawiałam się co by mogło zadowolić  nie tylko dzieciaki ale także innych moich czytelników i wpadłam na pomysł żeby stworzyć plakat do kuchni. Chciałam żeby był też zabawny. Ja na przykład mając plakat bądź też napis w kuchni z pozytywnym przesłaniem codziennie zerknę sobie na niego i się uśmiecham, spróbujcie to naprawdę działa przynajmniej na mnie, lubię się czasem zaśmiać sama do siebie. Plakacik możecie sobie pobrać, wydrukować dla siebie, bliskich a może to fajny prezent np. na imprezę parapetową. Udostępniajcie rozsyłajcie niech każdy ma i niech każdy ma buraka.
Plakat jest mojego autorstwa udostępniając go należy podać źródło.

 Zapraszam serdecznie :)


 POBIERZ KLIK



POBIERZ KLIK

2 komentarze:

Dziękuję za każde dobre słowo :)