niedziela, 26 lutego 2017

plakat-lisek

Kochane dziś już koniec konkursu;) Proszę wszystkie Panie o kontakt e-mailowy :
elwira.naroznik@gmail.com

będziemy realizować wygrane ;), wygrane są wszystkie przemiłe Panie, które wyraziły chęć wzięcia udziału w konkursie i zgłosiły zwierzątko:) zapraszam do kontaktu wszystkiego dobrego Wam życzę:)

Proszę o e-maila z informacją :
1. Jakie zwierzątko
2. Jakieś znaki szczególne płeć, kolorystka i inne, może na wzór Waszego pupila, wtedy proszę o fotografię.
3.Proszę o informację, czy plakat mam spersonalizować i dopisać jakiś tekst np, imiona domowników, imię dziecka, data itp.
4. Proszę również o podanie formatu największy jest A4.
5.Podaj adres do wysyłki plakatu (użyję wyłącznie do wysyłki, potem kasuję proszę się nie obawiać )

Proszę o kontakt wygrane osoby :
1. KasiaKasia - kot
2. Ula-kot
3. Elwira.K-królik i myszka
4. Monika.M-lisek
5. Tina.J-kotka biała
6. Strefa Matki-piesek
bez potwierdzenia e-mailem szczegółów nie zrealizujemy wygranej, więc zapraszam do kontaktu :) Dziękuję za udział ta zabawie sprawiła mi wiele radości i przyjemności :)


Witajcie Kochani
 Kochane jesteście Kochane :) no niesamowite :) zmiana zasad konkursu od dziś :) Konkurs trwa do niedzieli a więc kto do niedzieli się zgłosi do zabawy i napisze coś ciekawego-miłego w komentarzu zostaję nagrodzony taki mały bonusik ode mnie dla Was przynajmniej tak się odwdzięczę, za te piękne gesty w moją stronę :) I niech będzie rysuję na życzenie, kto co che co sobie tylko zażyczycie, a więc inspirujcie mnie piszcie w komentarzach, co Wam się marzy na jedną osobę przypada jedna ilustracja :) Piszcie znaki szczególne ? wizja jak ma wyglądać ta ilustracje czy wolicie moją wizję:) Piszcie śmiało postaram się sprostać wizji :) mam fajny pomysł, co do tych Waszych plakatów jakby ktoś sobie życzył spersonalizuje ich pod Was czy Wasze pociechy, dodam tekst, czy imię dziecka, daty a nawet zdjęcia jeżeli mi je przyślecie ? podoba Wam się taki pomysł ? Zatem naprawdę warto komentować posypią się upominki :) tylko do niedzieli :) Limit zgłaszanych osób do 10 ilustracji, żeby nie było, że do następnej wiosny się nie wyrobię :) Zapraszam :)

Ostatnio się mniej pojawiam ale to nie z lenistwa ale ogromu pracy jaki sobie sama narzuciłam. Mam nowy pomysł na siebie ale na razie nie chcę zapeszać :)
Dziś przychodzę do Was z obrazkiem-plakatem pod tytułem " Lisek". Już wiem, że powstanie cała seria takich obrazków z różnym zwierzątkami. Jakie zwierzątka lubią Wasze maluchy albo jakie zwierzęta sami chcielibyście zobaczyć u siebie na ścianie? Piszcie w komentarzach :)

UWAGA KONKURS
Osoby, które zgłaszają chęć udziału w konkursie piszą komentarz pod tym postem jakie zwierzątko chcą bym dla nich wykonała i dlaczego akurat to. Proszę również wyszczególnić czy to ma być zwierzątko płci męskiej czy żeńskiej a może bez wyszczególnienia? Wylosuję trzy szczęśliwe osoby, które otrzymają ode mnie wydruk mojej autorskiej akwareli z bohaterami zwierzątka jakie zaproponują. Zabawa trwa do 5 marca. Adres i inne szczegóły do wysłania nagrody dogaduję w wiadomościach prywatnych proszę o kontakt na emaila: elwira.naroznik@gmail.com. 
Ilustrację drukuję na papierze fakturowanym 245g w formacie A4 (lub dowolnym mniejszym od A4), dzięki temu ilustracja wygląda prawie jak oryginał i jest o wiele atrakcyjniejsza. Dodatkowo na życzenie mogę umieścić dowolny napis np. imię dziecka dedykację, co tylko, kto sobie życzy :) A więc dla trzech szczęśliwców będą nagrody :) Zapraszam do zabawy.
Jeżeli byście chcieli zamówić indywidualny projekt kontaktujcie się przez e-maila.

Zdjęcia przedstawiają wydruk autorskiej ilustracji, która w oryginale została namalowana akwarelami.

Tym czasem zaprasza Was do lasku wesoły zaspany lisek :)



a tutaj zdjęcia w trakcie ....


Pasuje do każdego wnętrza i nie tylko do pokoju dziecięcego











wydruk na fakturowanym papierze


Zapraszam do zabawy i pozdrawiam Was serdecznie :)
elwira-ilustracje



31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu :) Jesteś pierwszym zwycięzcą :) Gratuluję. Będzie Kotek proszę tylko powiedz płeć damska czy męska ? Czy bez wyszczególnień ? :) Dziękuję za udział w zabawie :) pozdrawiam

      Usuń
    2. Zmieniłam nieco zasady konkursu ale KasiaKasia już jest pierwszą zwyciężczynią ponieważ zasady zmieniłam po jej komentarzu. Także dla Kasi już będę tworzyć kotka- zwierzątko, które Kasia zaproponowała zostały jeszcze trzy ilustracje do zgarnięcia, kto się przyłącza? :) zapraszam

      Usuń
  2. Oj to ja tez bym chciała kota, uwielbiam koty, mam ich... 14 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super dziekuje za udzial w zabawie ;) kotek na pewno powstanie ;) pozdrawiam

      Usuń
    2. 14 żywych najżywszych :)

      Usuń
    3. wow podziwiam :) też uwielbiałam koty :) miałam najwięcej dwóch no ale niestety już umarły a teraz na razie dzieciaki są małe ale jak urosną to na pewno nabędę rudego :)bo teraz mogły by dzieciaki dokuczać kotkom :) pozdrawiam

      Usuń
    4. moje dziewczyny wychowywały się z kotami od kołyski:)koty są różne, jedne można męczyć innych nie, to one dyktują reguły i znoszą wszystkie dotkliwe pieszczoty, natomiast jedno jest pewne, dzieci lepiej się wychowuje ze zwierzętami, można nauczyć je dbania o nie, i ze nie wolno właśnie ich męczyć i uczą się obdarzania je uczuciami, a jak zwierzątko odchodzi, dziecko uczy się, że nic nie jest wieczne, poza tym kot w domu to mnóstwo radości i zabawy ;)

      Usuń
    5. O tak Ulu z pewnoscia masz racje piekne i pouczajace slowa ;) tez byz z checia przygarnela niestety nie mieszkam sama i musze sie liczyc ze zdaniem kazdego z domownikow. Podziwiam za wielkie serce do kotkow ;) pozdrowka sciskam

      Usuń
  3. Zaglądam do Ciebie, moja Imienniczko a tu taka niespodzianka! Przepiękne prace tworzysz.

    Zglaszam swój udział w konkursie. Zosia uwielbia króliki i myszki. Nie ważne czy to będzie uszaty czy myszka, czy jedno czy drugie, sprawilyby wielką radość:)

    Pozdrawiamy z naszego Babinca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Elwirko :) masz piękne imię :) dziękuję za przemiły komentarz oczywiście zapisuję Cię do zabawy :) i jedno i drugie mi się podoba :) jeśli wygrasz dostaniesz dwie prace i myszkę i misia :) aczkolwiek rozważę jeszcze czy nie obdarować każdego kto doda komentarz do 5 marca :) pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz wielkie dzięki :)

      Usuń
    2. :D ponad 20 lat próbowałam sie przekonać do tego imienia :) jako 32-latka jestem z niego dumna, ot taka zmiana w myśleniu:)

      Z góry serdecznie Dziękuję! Ufam, ze sie uda zapłać do wygranych.

      Dobrego wieczoru!

      Usuń
    3. Może 5 marca okaze sie szczesliwym. Tego dnia Nasza Marysia skonczy pół roku :)

      Usuń
    4. wow to super trafiłam z tą datą :) nie no w takim razie już zaliczam Cię do obdarowanych dla małej solenizantki :)

      Usuń
    5. Nie ma za co imienniczko ;) pozdrowka

      Usuń
  4. Przepiękny jest ten lisek, jestem pod wrażeniem jaki on śliczniutki. Mnie podobałby się właśnie taki lisek. Ja właśnie dziergam na szydełku liska. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny jesteście takie miłe, że z chęcią każdej rozdałabym nagrody :) koniecznie muszę zobaczyć tego wydzierganego liska :)jak już skończysz proszę przypomnij mi się chętnie zajrzę :) dziękuję za jakże przemiły komentarz mam rozumieć, że zgłaszasz się do zabawy ? pozdrawiam :)

      Usuń
  5. O tak, zgłaszam chęć udziału.🦊 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super mamy kolejną uczestniczkę :) finał już niebawem :)

      Usuń
  6. O widzisz, ale fajny pomysł. Z chęcią zapiszę się na losowanie, moze akurat trafi na mnie. A jeżeli tak, to chciałbym kotkę dla mojej najmłodszej córci ( podoba mi się ta z następnego postu, tylko mogłaby być bardziej biała 😉) 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana , super zapisuję Cię do zabawy :) postaram się wykonać bardziej białą :) macie kotka w domku ? pozdrawiam serdeczności :)

      Usuń
  7. Przepiękne plakaty :) nam na pewno spodobałby się piesek. Sami mamy pieska i dzieci go uwielbiają, więc jak mialyby obrazek w swoim pokoju to pewnie chętniej by spały w swoich łózeczkach :D

    P.s. płeć mogłaby być żeńska jak nasza dejzi czarno biała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana prześlij mi fotkę Waszej kotki to się powzoruję na niej :) Jka wspominałam jest szansa, że Was wszystkich obdaruję za te miłe komentarze, co mi przynoszą tyle radości :) pozdrawiam najlepszego :)

      Usuń
    2. A czy można zmienić na takiego pięknego potworka jak z tego postu o Żabce? <3

      Usuń
    3. Oczywiście jeżeli uda mi się wygrać ;)

      Usuń
  8. Jesteście Kochane niesamowite , zmieniam zasady konkursu widoczne w poście wyżej. Każda z Was już jest wygraną :)Kochana czytasz w moich myślach bo dziś zaczęłam malować takiego potworka masz go jak w banku :)Dziękuję za wszystko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochane juz jutro konczymy konkurs;) prosze wszystkie Panie o kontakt emailowy podany w poscie powyzej bedziemy realizowac wygrane ;) Wygrane sa wszystkie przemile Panie,ktore wyrazily checu wziecia udzialu w konkursie i zglosily zwierzatko ;) zapraszam do kontaktu wszystkiego dobrego Wam zycze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)