wtorek, 28 lutego 2017

seria plakatów zwierzaków

Witajcie Kochani

Zdradzę Wam mój sekret :) Ostatnio wspominałam, że mam pomysł na siebie TUTAJ dziś przybliżę wam jego wizję. Marzy mi się taki sklepik internetowy, gdzie będzie do nabycia bardzo dużo ciekawych rzeczy myślę, że dla każdego coś się znajdzie, ceny będą zachęcające i wszystko starannie prze ze nie przemyślane i wykonane. Na razie zbieram asortyment :) Każdy mój dzień jest wypełniony obowiązkami domowymi, macierzyńskimi i dodatkowo teraz to, ale jestem pełna nadziei, że to się może udać. Asortyment sklepu jest skierowany do wszystkich razem i każdego z osobna. Dużo rzeczy będzie za grosze na zasadzie zapłaty za pobranie. Na przykład gry planszowe do wycięcia i składania we własnym zakresie, będą też mebelki papierowe,które sprawdzą się w domku dla lalek, plakaty dla dzieci, salonu, kuchni i inne ozdoby. Może niebawem uda mi się coś Wam pokazać. Jesteście ciekawi ?

Ostatnio zagłębiłam się w plakaty dla dzieci ale i nie tylko również dla osób, którzy mają podobny gust do mojego i gdy coś im się podoba wieszają, gdzie chcą. Plakaty, które dziś przedstawiam również będą do nabycia w owym planowanym sklepiku zarówno do pobrania i samodzielnego wydrukowania jak ale będą też gotowe, drukowane na fakturowanym papierze, dzięki czemu będą zbliżone do oryginału.
 Ruszam pełną parą z tym blogiem na razie jestem tutaj bardzo krótko i nie mam jeszcze takiej popularności jakbym chciała ..... ale mam nadzieję, że to się szybko zmieni i że Wy Kochani pomożecie mi w tym, proszę zaglądajcie, komentujcie, każdy Wasz gest nawet najmniejszy kierowany w moją stronę cieszy niezmiernie i jest prze ze mnie doceniany.

Przedstawiam Wam serię trzech plakatów stworzonych przez ostanie dwa dni. Wykonane farbami akwarelowymi na fakturowanym papierze.Pomyślałam sobie, że fajnie będzie dorysować każdemu zwierzakowi coś, co doda mu charakteru i będzie osobiście z nim związany :) Metoda malowania nazwana prze ze mnie "metodą plamistą" przyjrzyjcie się a będziecie wiedzieć dlaczego.
 Zapraszam do galerii prac.



 plakaciki się troszkę zasiedziały :)
czy lisek lubi jabłka? hmmm mój z pewnością tak :)


propozycja salonowa
 

 wizualizacja w pokoju dziecięcym



 i migawka z pracowni, niestety jest tylko miś tak się pochłonęłam w malowaniu, że zapomniałam zrobić innych postaci :) Lubicie takie kadry w trakcie pracy ? Bo ja lubię z pewnością wykonam dla Was taką serię zdjęć jak etapowo powstaje rysunek-ilustracja


Dziękuję Wam Kochani za obecność. I zapraszam ponownie. Jeśli coś przypadło Ci do gustu skomentuj a będzie mi niezmiernie miło :)
pozdrawiam
elwira-design

7 komentarzy:

  1. Wspaniałe marzenie. Życzę Ci aby się spełniło ❤, a zwierzaczki mega śliczne. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł! Życzę powodzenia i samych sukcesow! Wiem jak mocno motywujące są komentarze Czytelników :)

    Z chęcią zajrzę do Twojego sklepiku...

    Przepiękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie radosne zwierzaczki. Zyczę powodzenia w biznesie i wielu klientów 😃
    p.s. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i dziękuję :) zobaczymy jak z tym biznesem będzie narazie maluję może coś zmaluję :) no wpadam w odwiedziny na blogi z pięknym rękodziełem bo lubię podziwiać zdolne osoby :) pozdrawiam serdeczności :) elwira-ilustracje

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) pozdrawiam najlepszego

      Usuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)