piątek, 10 lutego 2017

winietka do druku- walntynkowa

Witajcie, witajcie
A ja nadal w nastroju walentynkowym :)
" do zakochania jeden krok, jeden jedyny krok nic więcej, do zakochania jeden krok trzeba go zrobić jak najprędzej..."- Andrzej Dąbrowski
I niech każdy z Was ten krok popełni aczkolwiek ja zawsze byłam fanką tej piosenki :
" ktoś mnie pokochał, świat nagle zawirował bo ktoś mnie pokochał na dobre i na złe "-Skaldowie
Znacie te piosenki ? Stare ale jak to się mówi jare :)

W każdym bądź razie czy dopiero szukacie miłości czy już macie tę na stałe to walentynki może obchodzić każdy w końcu to dzień zakochanych i nikt nie zabroni nam obchodzić ten dzień jako dzień miłości takiej ogólnej do bliskich, przyjaciół i kogo tam najbardziej kochamy :)
Ja już na szczęście mam tę stałą miłość i już nie muszę szukać, oczywiście te pierwsze spotkania poznawanie siebie jest wyjątkowe jedyne jak ma się te motylki w brzuchu, ale przychodzi taki czas w życiu, gdzie człowiek pragnie się ustatkować i już nie szukać... Kto żyje w stałym związku zapewne wie o czym mowa. A skoro o walentynkach to powiem Wam, że ja się z moim mężem poznałam na dyskotece i był to strzał amora było to około 6 lat temu. A Wy macie już swoje połówki ? Może zdradzicie, gdzie się poznaliście ?
No dobra, dobra wiem, że długa treść może męczyć także przechodzimy do konkretów. Wczoraj był zestaw walentynek-walentynka plus koperta a dziś do tych zestawów dwie winietki do prezentu walentynkowego :)
A więc kompletujcie, pobierajcie i się chwalcie ;) Czekam na zdjęcia wydrukowanych moich zestawów w jakiejś fajnej scenerii walentynkowej:) Ktoś coś ?

POBIERZ WINIETKI WALENTYNKOWE TUTAJ




 POZDRAWIAM WAS KOCHANI, ZAKOCHANYCH WALENTYNEK  :)


2 komentarze:

Dziękuję za każde dobre słowo :)