czwartek, 2 marca 2017

była sobie żabka mała czyli kolejny zmalunek

Witajcie Kochani

jak widać na razie z wielkim zaangażowaniem postępuję na moim blogu :) I mam dla Was świetną wiadomość dopóki będę mieć wenę tak będzie możliwe, że posty będą się pojawiać codziennie :)
Jest Was Kochani coraz więcej oj jak mnie to cieszy codziennie zaglądam w statystyki i skrupulatnie odpowiadam na jakże Wasze przemiłe komentarze aż się serducho cieszy :) Jesteście Kochani nie bez powodu Was tak witam :)

Coraz bardziej zagłębiam się w tajniki akwareli, cóż te farby potrafią, dziś znów malowałam metodą plamistą ale jednym kolorem jutro zapewniam Wam, że pojawi się post z łączeniem wielu barw efekty są niesamowite. Swoją przygodę z akwarelami zaczęłam już dawno ale kiedyś pięknego dnia usiadłam do nich i zaczęłam nakrapiać plamka koło plamki aż wyszedł mi jakiś stworek potem następny i następny, gdy konsultowałam swój dyplom z Doktorem na uczelni zabrałam swoje poczynki, za które zostałam obchwalona, że się nawet nie spodziewałam. Wiecie jak trudno jest ocenić własną pracę? dopiero jak ktoś wyrazi opinie dopiero myślisz a może to i fajnie. I tak było z tymi potworami nieskromnie je pokazałam a odbiorcy mnie zaskoczyli totalnie :)

To był pierwszy potworek jakiego stworzyła moja wyobraźnia.






Swoje potworki wykorzystałam na kolekcję ubrań dla dzieci a także na maskotki i do książeczki całość obejrzycie  TUTAJ KLIK
 Ale dziś nie o tym miało być a o żabce zielonej :)
Zatem zapraszam do galerii





i standardowo migawka z pracowni
 


Dziękuję Kochani za 3 razy "że":
że Jesteście,
że komentujecie,
że jest Was coraz więcej :)
Mam nadzieję, że zostaniecie w mojej bajce na dłużej :)
pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Jak tu nie pochwalić takich arcydzieł, zawsze wiedziałam że jesteś artystką. Cieszę się że i u moich dzieci na ścianie wiszą Twoje wspaniałości. Chyba skorzystam z Twojej weny i zamówię jeszcze jeden, tym razem tą właśnie metodą 😊 pozdrawiam Artystko 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana chyba wiem kim jesteś :) Oczywiście, że stworze coś dla Was oryginalnego :) Jeszcze raz dziękuję za przemiły komentarz i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego talentu <3 i zazdroszczę tak pozytywnie! Piękne obrazki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana ;) przemile slowa co daja powera do dalszej pracy ;) pozdrowka najlepszego

      Usuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)