niedziela, 19 marca 2017

Kartka gratulacje

Witajcie Kochani

Co u Was ? Ja mam za sobą piękny dzień ale nie pod względem pogody bo ta była chwiejna znaczy się wiejna :) Wiało jak w podhalańskim :) Na szczęście nie musiałam po dworzu hasać :) Niedziela minęła podobnie jak każda inna obiadek u teściowej i więcej czasu poświęconego rodzinie :) Oskarek dziś buszował samochodzikiem jeździkiem po domu już dzieciakom tęskni się za dworkiem tak jak i mi.... Mam nadzieję, że już niedługo tata mówi, że ocieplenie ma być od środy zobaczymy jak będzie :)

Kochani na razie znajdziecie u mnie mnóstwo kartek i jeszcze więcej kartek :) Takich idealnych  pod sytuację a czasem nawet pod konkretną osobę kropka w kropka zaprojektowane i wykonane prze ze mnie, każdy wycinek po wycinku, takie kartki są najpiękniejsze na prezent nie sądzicie, że rękodzieło ma w sobie jakąś moc ?To , co wykonane ręcznie ma swoją duszę gdyż wykonawca zostawia w owym dziele cząstkę siebie i wkłada w nie wiele serca ja tak mam. Grafika na każdą kartkę rysuję ręcznie, co nadaje kartce osobistego i wyjątkowego wyglądu. Elementy tej kartki są 3D to znaczy, że odstaja uwielbiam takie kartki na żywo wygląda to niesamowicie :)
Dzisiejsza kartka, będzie gratulacyjna da rodziców, którym urodził się chłopczyk :) Uwielbiam trampki stąd też taka grafika, ooo i biedroneczka się przypałętała zobaczcie sami :)
 Jeżeli ktoś pragnie mieć spersonalizowana kartkę podarunkową dla kogoś wyjątkowego, zapraszam do kontaktu przez e-miala :)

PS muszę się jeszcze pochwalić, że już owe dwie kartki, które przekazałam na jarmark charytatywny osiągnęły już 45 zł dla mnie to już super każda złotówka się liczy na ten szczytny cel :)


No to do następnego pościka :)
Pozdrawiam Was ciepło

8 komentarzy:

  1. Kochana zamawiam kartkę na komunię świętą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielka przyjemnoscia dla Cuebie ja wykonam ;) dziekuje za zaufanie i komentarz ;0 pozdrowka

      Usuń
  2. Świetna grafika i kartka wygląda cudnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kochana za mile slowa i odwiedziny ;) pozdrowka

      Usuń
  3. Wspaniała karteczka : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki wielkie serdeczne pozdrowienia ;)

      Usuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)