środa, 29 marca 2017

kartka morska

Witajcie Kochani :)

Mamy już środek tygodnia, co niektórzy nienawidzą poniedziałków a ja Wam powiem, że chyba wszystkie dni lubię jak narazie :) Jak chodziłam do szkoły to faktycznie nienawidziłam ich :)

Ciągle kombinuje jeszcze na blogu by dopasować jego wygląd do moich upodobań, które często gęsto niestety się zmieniają :)

Dziś pokażę Wam kartkę w stylu marynistycznym-morskim, kto jak woli :) Zdradzę Wam, że to była najpierwsza kartka w moim wykonie, potem już poszła cała seria innych. Dlatego mam chyba do niej sentyment i to, że uwielbiam morze i wszystkie style związane z nim :)

Dziękuję za te przemiłe komentarze pod ostatnim postem :) Jestem Wam ogromniście wdzięczna :)

10 komentarzy:

  1. Jej jaka piękna,jestem zachwycona!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za te przemiłe słowa pod moim adresem :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Witaj Elwirko!
    Trafiłam tu od Moniczki, zajrzałam bo zaciekawiła mnie karteczka którą tam zobaczyłam. Masz bardzo oryginalny sposób kompozycji, karteczki są nietuzinkowe i ciekawe pod względem grafik. Dzisiejsza też jest świetna i trochę zabawna - nawet kotwica zdaje się uśmiechać!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewciu :)
      Serdecznie i z otwartymi ręcami witam Cię na moim blogu :) otrzep buciki i wchodź do środka :) Bardzo jest mi niezmiernie miło, że do mnie zajrzałaś :)Dziękuję za tak profesjonalny komentarz :) Życzę wszystkiego, co najlepsze :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Wspaniała, piękna i wesoła kartka! Na pewno poprawi humor obdarowanej osobie! pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No po prostu cudna, cudna cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Dopracowana w każdym szczególe. Jaka piękna szata bloga
    :) Wiosennie i radośnie!

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)