sobota, 4 marca 2017

należy dojrzeć - kolejne ilustracje akwarelą

Witajcie Kochani

Jaką macie pogodę za oknem ?
U mnie już czuć wiosnę świeci piękne słońce pomijając wiatr....

Dziś mam dla Was kolejne ilustracje malowane akwarelami metodą plamistą. Tytuł posta, że należy dojrzeć dotyczy mnie jako osoby patrzącej na sztukę z boku. Gdy byłam młodsza, sporo młodsza i oglądałam obrazy słynnych artystów czasem się dziwiłam jak takie dziwne obrazy mogły zyskać taką popularność głowa niekształtna, tułów nie ten o co chodzi? Dziś już wiem o co chodzi, o wiele łatwiej jest namalować coś tak jak rzeczywiście wygląda zmalować ze zdjęcia czy obiektu a znacznie trudniej zinterpretować na swój artystyczny sposób. Dzisiaj właśnie będzie trochę tak inaczej misie z długimi tułowiami i nosami wychodzącymi już od czoła, czy kocia para w zupełnie nie proporcjonalnych ciałach i wiecie co, podoba mi się to :) za to, że inne nieco brzydkie ale oryginalne.
Popatrzcie sami, zapraszam do galerii :)


migawka z pracowni niestety marna ... tylko szkic misiów...



Pozdrawiam Was już prawie wiosennie :) do następnego :)



14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja tez pieknie dxiekuje;) pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Rodzinka Niedzwiadkow przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również się podoba, oryginalne i urocze. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne :) również pozdrawiam wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  4. Rodzinka wyszła świetnie! Piękna grafika!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak sie cieszę ze tytaj trafiłam :) masz niezwykly talent :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miśki zachwycające, a nosy dodają charakteru:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)