piątek, 3 marca 2017

nie mam wpływu czyli kolejny plakat miś

Witajcie Kochani

Jak obiecałam tak zrobiłam :) dziś kolejny post w sprawie akwareli:) Tytuł posta "nie mam wpływu" nawiązuje do techniki jaką wykonałam owego Pana M. Tłumacząc dosłownie to, że nie mam wpływu na to jak ta akwarela się rozleje po połączeniu kilku kolorów.

U mnie dziś za oknem wiosna bo ładne słoneczko do mnie zagląda ale to tylko pozory, bo u mnie wietrznie.... wrrr, a jak tam u Was jaka pogoda ? jakie nastroje ?

Zapraszam do galerii :) Jutro się pojawią koty o nieco podobnym stylu malowania.







Muszę jeszcze wspomnieć, ktoś spostrzegawczy to zauważył już na zdjęciach, że zaprojektowałam sobie pseudo-iniciały-znak rozpoznawczy, którym się będę podpisywać na obrazach.Są to pierwsze litery mojego imienia i nazwiska.
Dziękuję Kochani za uwagę i pozdrawiam Was, wasza :

7 komentarzy:

  1. Ah jestem zauroczona tym misiaczkiem , a w zasadzie wszystkimi Twoimi pracami :)
    Piękna estetyka :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah jakże mi niezmiernie miło :) przedziękuję :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Misiek boski:) Bardzo lubię takie płynne połączenia kolorów, nie zawsze trzeba nad wszystkim panować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)