czwartek, 16 marca 2017

o kurczaczki .... kartki wielkanocne

Witajcie Kochani

Oj jak się za Wami stęskniłam :) Odkryłam w sobie nowy zapał o którym myślę bardzo poważnie :) Pisałam kiedyś o sklepiku z wycinankami otóż teraz myślę dalej o sklepiku ale z kartkami ręcznie robionymi i innymi drobiazgami. Kartki, które zobaczycie poniżej wystawiam na aukcję na chore dzieci z SMA- jest to choroba genetyczna i bardzo poważna. Co roku uczestnicze w świątecznych jarmarkach, gdzie są zbierane pieniążki w tym celu. Kto ciekawy zapraszam TUTAJ w miejsce docelowe. Pomagam nie dlatego, żeby się chwalić na blogu ale by pokazać, że warto pomagać i że trzeba pomagać.

Jeszcze chciałam Wam powiedzieć jak fajnie mieć bloga ile wartościowych i serdecznych ludzi poznaje się w sieci :) Pamiętacie konkurs na moim blogu tutaj
rozstrzygnięcie już było paczki już wysłane. Związku z odbiorem wysyłki spotkała mnie przemiła niespodzianka  u Elwirki
która napisała specjalnie o mnie post zapraszam Was, Elwira robi cudowne kadry i świetnie pisze :)

Tym czasem zapraszam do galerii :




Dziękuję Kochani, że mnie odwiedzacie i zapraszam jak najczęściej wtedy i ja będę pojawiać się częściej :)

14 komentarzy:

  1. Cudne rysunki. Gdybym była wydawcą dziecięcych książeczek, z marszu bez wahania bym Cię porwała do współpracy :-) Wielu sukcesów życzę i będę zaglądać :-) pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te przemiłe słowa :) może kiedyś spełnię swe marzenia i zilustruję jakąś książeczkę :) Bardzo dziękuję za wiarę we mnie i przemiłe słowa co otulają duszę :) Zapraszam jaknajczęściej i bardzo mi miło :) najlepszego

      Usuń
  2. Elwirko,zabójczo dawno u Ciebie nie byłam ale dziś nadrobiłam zaległości i przeczytałam Cię od deski do deski i powiem tak:artystka z Ciebie nie z tej ziemi i talent też masz nieziemski-kosmiczny nawet,ba-pójdę dalej i stwierdzę że to talent międzygalaktyczny:-).Trzymam kciuki całym sercem za spełnienie Twoich marzeń:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Monisiu :) jak miło Cię znów gościć ;) pewno zaszyłaś się z szyjątkami nikt lepiej Cię nie zrozumie jak ja tak samo uzależniona od rękodzieła jak Ty :) Dziękuję Kochana za te nieziemskie wyzwania :) I kosmicznie Ci za nie D-Z-I-Ę-K-U-J-Ę :) uwielbiam Cię pozdrówka :)

      Usuń
  3. Matko jakie to piękne <3 użycz trochę talentu. Nawet nie zauważysz jego braku! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana za te przemiłości :) oczywiście gdybym mogła to bym się podzieliła :) na pewno w Tobie też drzemie jakiś talent tylko jeszcze go nie odkryłaś :) pozdrówka

      Usuń
  4. Aniele! Przepiekne kartki, jeszcze piękniejszy cel, na ktory je przeznaczylas. Dobro wraca 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mi to chyba Kochana bliżej do diabełka niż aniołka ale mimo wszystko dziękuję za tak zaszczytne określenie :) O tak nie raz się przekonałam, że dobro wraca :)pozdrówka

      Usuń
  5. Dziękuję Ci, że tak ciepło o mnie napisałaś ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakżesz mogła bym inaczej piszę jak jest :) polecam się na przyszłość :) pozdrówka

      Usuń
  6. Świetne te kartki. Takie inne i dopracowane w szczegółach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. weszłam i z podziwu szczęka opadła! ale zdolna z Ciebie kobietka!!! a kartka z kurką cudna:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki fantastyczne! :)
    Mega radosne i słoneczne...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurka skradła moje serce! Tak jak wyżej pisała Dominika - Twój styl idealnie pasuje do książki dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)