środa, 1 marca 2017

wiosenny plakat do druku

Witajcie Kochani

Dziś wpadam do Was na chwilkę. Nie wiem jak Wy ale ja już po woli czuje w kościach wiosnę i bardzo możliwe, że takowe grafiki właśnie będą skierowane ku Pani Wiosny. Mam dla Was wesołego królika, który widocznie też czuje wiosnę :)
Ilustracja jest wykonana w bardzo dobrej jakości.

Drukowanie:
Proszę w opcjach drukowania ustawić najwyższą jakość drukowania format A4. Papier może być każdy ale na fakturowanym bądź technicznym będzie wyglądał znacznie lepiej. Grafika jest moją autorską ilustracją namalowaną wysokiej jakości farbami akwarelowymi. Można ją podawać dalej ale z podaniem źródła. Także korzystajcie z wiosny wraz z królisiem :)


Link do pobrania :
POBIERZ TUTAJ PLAKAT KRÓLIK
To Kochani do następnego :) Życzę  Wam samych już słonecznych dni :)
elwira-ilustracje

7 komentarzy:

  1. Pan Królik skradł moje serce! Jest fantastyczny!

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) bardzo mi miło, że się spodobał nie ma większej zapłaty jak takie miłe słowa :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Słodki króliś 😃 Wszyscy juz czekają na wiosnę 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pięknie :) o tak tak tylko ona coś nie czeka na nas.. pozdrawiam najlepszego życzę :)

      Usuń
  3. Uroczy slodziak z tego krolika.Sliczny.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O i brzuszek na wierzchu - już bym tak chciała :)
    Piękny plakat!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)