poniedziałek, 3 kwietnia 2017

kartka-spodnie 3D dla dziecka

Witajcie Kochani ! :)

Jak się macie ? Nie wiem jak u Was ale u mnie już widać wiosnę i to bardzo ciepłą :) Nawet już zdążyłam przejechać się rowerem :)

Dziś karteczka w nieco innym stylu niż ostatnio.
Zdradzę Wam, że ciągle działam nad tym sklepikiem, o którym marzę samemu zrobić cały asortyment to dopiero jest zadanie. Wszystkie te kartki, które prezentuję na blogu też będą w ofercie sprzedaży :) Zanim ruszę trochę zejdzie gdyż mój dzień przeplata się pomiędzy dzieckiem, domem, obowiązkami a kartkami i projektami, dla mnie doba to mało :)

Zapraszam do galerii :)
Tym razem elementami 3D jest biedronka, konik i kieszonka.




Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo bardzo mnie to uskrzydla :)

20 komentarzy:

  1. Przesłodka karteczka i ten lisek! Uwielbiam leśne zwierzaki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja;) te zawierzaki maja chyba jakos moc ;) dziekuje i pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Genialny pomysl! Konik jest cudny!

    Kochana z niecierpliwością czekam na otwarcie sklepiku!

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana ;) mam nadzieje ze jakos niebawem;)

      Usuń
  3. Prześliczna kartka, z pomysłem :) trzymam kciuki za sklepik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pieknie dziekuje;) i za mile slowabi za kciuki;) tak oby sie udalo ;)

      Usuń
  4. znowu zaskakujesz pomysłem i fantastycznym wykonaniem!!! podziwiam, a ja zamiast cieszyć się wiosną to zaliczam kolejne choróbsko...buuu:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Basiu Kochana życzę duzooo zdrowka no wkoncu to wiosna nie czas na choroby... dziekuje Kochana za kazde dobre slowo :) ciesze sie ze wpadasz , pozdrawiam

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. bardzo pieknie dziekuje :) za przemile slowa i odwiedzinki, pozdrawiam

      Usuń
  6. Trafiłam tu pierwszy raz, zostaje na dłużej :) Bardzo ładne robisz karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha Kochana bardzo Cię zapraszam, niezmiernie mnie to cieszy, prosze rozgosc się :) dziekuje pieknie :)

      Usuń
  7. Ha świetny pomysł- lubię takie żywe kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pieknie dziekuje :) jak dla dziecka to musi byc kolorowo a co :) pieknie dziekuje za odwiedzinki i mile slowa, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Kartka przez duże "K":) Rewelacyjny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję przez duże D :) i jeszcze raz dziękuję :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Ale słodkie galotki :*
    Oj ta doba to chyba się ostatnio kurczy :/ bo mi też ciągle brakuje czasu.
    Muszę Ci powiedzieć, że masz genialny szablon na blogu! Bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Kochana spedzilam na nim dwa dobre dni az cos wkoncu wyszlo :) bardzo dziekuje ze zwrocilas uwage :) to bardzo mile :) dziekuje za przemily komentarzyk i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Prześliczna kartka jestem nią zauroczona. Super pomysł na taką kartkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pieknie dziekuje Małgosiu ;)za odwiedzinki i prze prze mile slowa pod moim adresem ;) jest mi jiezmiernie milo,pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)