niedziela, 30 kwietnia 2017

zakładkowy zawrót głowy

Witajcie Kochani :)

Co u Was ? U mnie czas pędzi jak szalony wydaje mi się że dopiero wstałam a tu trzeba już iść spać ale spokojnie nie każdy dzień jest taki :)
U mnie zmieniło się tyle, że posłałam mojego młodociana do przedszkola zobaczymy czy będzie chciał chodzić narazie był 3 dni tak około dwóch godzinek.

Ale to tak troszkę z mojej prywaty przechodzimy do tytułu posta :)
Znów robię rozdanie, tym razem są to moje autorskie zakładki wydrukowane na papierze fakturowanym. Na życzenie drukuję na odwrocie zakładki plan lekcji lub tabliczkę mnożenia do wyboru ewentualnie nic :)
Zasady zabawy są takie:
1. Pozostaw po sobie komentarz pod tym postem
2. Jeżeli wyrażasz chęć podlinkuj zdjęcie zakładek z informacją o losowaniu na pasku bocznym swojego bloga, jeśli nie chcesz lub nie masz bloga to też bierzesz udział w losowaniu.

Będzie mi niezmiernie miło jeżeli zostaniesz moim obserwatorem i zagościsz u mnie na dłużej :)

Dla trzech wylosowanych osób wyślę komplet sześciu widocznych na zdjęciu poniżej zakładek plus niespodzianka :)

Każda zakładka została zaprojektowana i wykonana własnoręcznie prze ze mnie, grafika w wersji pierwotnej została stworzona farbami akwarelowymi. Jedyne takie, niepowtarzalne wzory.

Zapraszam do zabawy :)

 

 


 każda zakładka posiada element odstający :)
Zapomniałam pierwotnie wspomnieć a jest to bardzo ważne dla mbie,że książkę widoczną na zdjeciach dostalam od Elwirki z bloga w perfekcyjnym domu. Już nie raz wspominałam,że Jesteś cudowną osobą a Twój prezent od serca baaaardzo mnue ucieszył;)





Pozdrawiam Was Kochani ;)



26 komentarzy:

  1. Jestem:) i z chęcią wezmę udział 🙌🏻:)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) super bardzo się cieszę witaj w zabawie :) pozdrawiam serdecznie :0

      Usuń
  2. Jestem absolutnie zachwycona wszystkimi zakładkami! Uwielbiam Twój styl , wiec i ja się zgłaszam do zabawy :)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo ;) jest mi niezmiernie milo;)

      Usuń
  3. Jestem zachwycona tymi zakładkami. Samych serdeczności dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje ;) i wzajemnie wszystkiego co najlepsze ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam od pierwszego zobaczenia Twoje grafiki i z ogromną chęcią zapisuję się do zabawy. Cudne zakładeczki, może szczęście akurat uśmiechnie się do mnie? pozdrawiam Ciebie cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu ;) trzymam kciuki moze sie uda;) dziekuje za przemile slowa alez serducho sie raduje;) pozdrowka dla Ciebie ;)

      Usuń
  5. Przesliczne zakladki.Świetne wzory.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super bardzo dziekuje Malgosiu;) i witam w zabawie ;)

      Usuń
  6. AŻ mam dreszcze !
    Tak ja chcę !
    Ja chcę !
    Cudownie to mój ulubiony prezent w candy !
    oczywiście biorę udział i zapodaję link na moim boczku ! :)
    I czekam z niecierpliwością na wyniki. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie ja mam dreszcze i chce jeszcze oczywiscie wszystko to za sprawa Twojego przecudnie milego komentarza;) dziekuje za chec zapodania linku ;) alez takie komentarze ciesza jupppiii ;) witam w zabawie;)

      Usuń
  7. A ja juz mam i z calego serca, raz jeszcze dZiękuję! Mam nadzieję, ze książka prZypadnie Ci do gustu i do serca. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka już mi przypadła do gustu tylko, że nie umiem czytać z prędkością światła i mi troszkę zejdzie zanim skończę :) Proszę bardzo Elwirko :) ściskam :)

      Usuń
  8. Zakładek nigdy dość, a te są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo dziękuję :) i zgadzam się w zupełności :) Witam w zabawie :) i serdecznie pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziekuje i witam w zabawie;)

      Usuń
  9. Aaa zakładeczki! Uwielbiam :) z przyjemnością dołączam do zabawy :D banerek pojawi się u mnie jak tylko dopadne komputer :D pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. O mamusiu jakie cudowności :0 Takie zakładki to chyba w ramke oprawić żeby sie nie zniszczyły. Podziwiam, zachwycam się i staję w ogonku. Może to ja dostanę te cukieraski :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu ;) hehe Ty to zawsze potrafosz sprawic mi przyjemnosc dobrym slowem i sprawic ze sie usmiecham do monitora ;) pozdrowka wielkie dzieki jeszcze raz

      Usuń
  11. Cudne zakładki !!! Jak ja kocham zakładki :)

    Twoje są urocze i prześliczne :) Grzecznie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne zakładki i nie tylko ;) z przyjemnością dołączę do zabawy. Zapraszam również do siebie ;) nie wiem do kiedy trwa zabawa ale mam nadzieję że jeszcze zdążyłam ;)
    http://pikowanapoduszka.blogspot.com/
    Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana w zabawie ;) super ze dolanczasz sie ;) bylam widzialam pieknie tworzysz prace z serduchem i dbaloscia o kazdy szczegol;)

      Usuń
  13. Cudowne zakładki! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej twórczości. Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy! Banerek już wisi na blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za przemile slowa. Witam w zabawie juz bylam w odwiedzinlach przepiekne prace zachwycam sie ;) pozdrawiam dziekuje za ujawnienie banerka;)

      Usuń
  14. Piękne zakładki! :) Misiaki wyszły obłędnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)