czwartek, 20 kwietnia 2017

zaproszenie na sesje i nie tylko

Witajcie Kochani

Spory czas mnie tu nie było ale dziś za to będzie długi post i duuuuużżo zdjęć.
Jak tam po świętach Kochani ? Można już odpocząć od tej nagonki przed świątecznej. Ale powiem Wam, że ja nie wpadam taki szał nawet na zakupy pojechałam na ostatnią chwilę i co się okazało, że nie skompletowałam nawet jednego placka ani sałatki bo już wszystko było wykupione :) także ten... :) na następny rok zrobi to wcześniej :)

Przemiła niespodzianka mnie spotkała przed świętami dostałam kartkę na święta od od Elwirki :)
Karteczki kompletnie się nie spodziewałam więc to była dla mnie jeszcze większa niespodzianka.


 
Dziękuję pięknie Elwirko ! Jesteś mistrzem niespodzianek :)

Z Elwirą znamy się z sieci, nigdy nie widziałyśmy się na żywo ale jest to przemiła osoba od, której płynie niesamowita dobroć ostatnio miałam przeogromną przyjemność stworzyć logo na jej blog. Zajrzyjcie do Niej jest tam perfekcyjnie :) 





Pokażę Wam dziś moje świeżutkie wizytówki i wizytownik, który sama wykonałam. Czemu ptak akurat ma rozdawać moje wizytówki? Odpowiedź jest prosta, kocham naturę :)





wizytówki i oryginalna grafika


Zaproszenie na sesję fotograficzną  wraz z kopertą w muchy :) Przepraszam za te zdjęcia może je poprawię na dziś są takie :) zaproszenie tym razem nie jest 3D ale 2D ale grafika bardzo mi się podoba bo ja uwielbiam żaby :)





to do zobaczonka Kochani :)

6 komentarzy:

  1. no nazbierałaś nam tu wiele pięknych prac!!! syn jest idealnym modelem, bo fajnie wychodzi na zdjęciach:))) a Twoje obrazki zachwycają! pozdrawiam ciepło w ten zimny dzień:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wizytownik i wizytówki są świetne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nie wiem czym najpierw się zachwycam, młodzieniec prwdziwy model, uroczy :)
    Zawsze jak ogladam takie sesje, to mi żal, że nie umiem takich ślicznych fotek robić. Wizytówki przepiekne, oryginalne a stojaczek na nie, to już mistrzostwo. {Pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poogladałam bloga Twojej koleżanki, zakładki - szczęka opada !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja :)
    Piękne prace u Ciebie postały ,zaproszenie z żabką świetne, choć najbardziej zauroczył mnie ptaszek na wizytówki, jest wspaniały! :)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja fenomenalna - fajny pomysł z energetycznym żółtym krzesłem .
    Widzę grubosza w sówce - sama mam takiego i moje oko też podobny cieszy! :)
    Zestaw wizytówki i wizytownik - genialne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)