piątek, 12 maja 2017

kartki komunijne

Witajcie Kochani :)

Jaką macie pogodę ? U nas coraz cieplej ale i tak nie wychodzimy, bo Oskara dopadła choroba...
Pocieszający jest fakt, że teraz już powinno być tylko cieplej :)
Wszyscy potrzebujemy słonka i witaminy D, chyba każdy ze mną się zgodzi, że słońce wywołuje hormon szczęścia i tak zwane "chce mi się".

Przechodząc do tytułu bloga dziś będą gościć kartki na Pierwszą Komunię Świętą.
Zdjęcia nie są za rewelacyjne ale tak na szybkiego wykonywane :)

Co do rozdania na moim blogu zakładkowy zawrót głowy to będzie można zgłaszać się jeszcze do 18 maja w dniu następnym nastąpi losowanie zwycięzcy także serdecznie zapraszam :)

Zatem przejdźmy do galerii :) Kartki Komunijne
Każda grafika jest moim autorskim wykonaniem, kartki te są niepowtarzalne i oryginalne gdyż wszystko sama projektowałam i wykonywałam. Życzenia w środku również sama wymyślałam, zabraniam kopiowania wzorów i treści.

Każda kartka jest 3D posiada odstające elementy, co nadaje jej większego uroku :)
Kartki są spersonalizowane pod osoby, które je dostaną pod względem koloru włosów i fryzury :)















Pozdrawiam Was Kochani do następnego :)

18 komentarzy:

  1. Kartki są mega!! Moja siostra akurat dziabie "odstresowująco" kartki metoda scrapbookingu, i chyba ją "zdradzę" jeśli jakaś uroczystość będzie się zbliżać :D prze-pię-kne!!

    Co do słońca.. ostatnio miałam przyjemność pobyć nad morzem 4 dni i jednego dnia do słońca tak pyska wystawiłam,ze po powrocie ludzie patrzyli na mnie jakbym podkład zle wysmarowała na twarzy :p a teraz można mnie obierać jak owoca 😂😂a to rylko 3h na plazy 🤔🤔🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Kochana na moim blogu, bardzo mi miło Cię gościć :)
      Jeśli siostra nie będzie miała nic przeciwko to zapraszam :) Tak masz rację rękodzieło działa odstresowująco i jest ukojeniem dla duszy :)
      Diękuje za te przemiłe słowa jakże mi miło :)

      Ale Ci dobrze wylegiwać się na plaży no proszę :)
      Ja też się kiedyś poparzyłam na plaży i byłam cała do obrania :) Buziaki dziękuję za ten pozytywny komentarz na pewno wniósł we mnie hormon szczęścia :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne karteczki, cudne życzenia! Na pewno będą wspaniałą pamiątką tego niezwykłego dnia :) Ja do dziś mam album z kartkami otrzymanymi z okazji pierwszej komunii i wpisami gości, z wielkim sentymentem go przeglądam :)
    Dziękuję za przypomnienie o zakładkowym rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za ten przemiły komentarzyk :) i za odwiedzinki oczywiście :)
      O tak to są takie pamiątki na całe życie do których zawsze miło i z sentymentem się powraca :) Pozdrówka :)

      Usuń
  3. Przepiękne kartki! Skromne ,ale pełne uroku ;) Cudne!

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. I dwie piękne kartki dla mnie 😍😍😍 już się ich doczekać nie mogę, i te życzenia, no rewelacja 😍 A.M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Agus;) ja tez sie nie moge doczekac bo sie spotkamy ;) pozdrowka

      Usuń
  5. cudne pamiątki! niepowtarzalne i oryginalne! A co do slonka, to masz rację! jak miło robi się gdy nam przyświeca z góry. No i samopoczucie jest wtedy o niebo lepsze! pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basiu i wzajemnie zycze zdrowka sloneczka i jeszcze raz zdrowka;) dziekuje za przemile slowa i dziekuje ze wpadasz;)

      Usuń
  6. Przepiękne, cudowne i niepowtarzalne !!! Zachwycam sie . A najbardziej podoba mi się ten uśmiech dookoła głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Agus ;) milo slyszec uskrzydlaja mnie te Twoje komentarze ;)

      Usuń
  7. Fantastyczne!!! Proste i urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite karteczki! Takie charakterystyczne dla Ciebie, niespotykane! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje ;) bardzo bardzo za te przemile slowa. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)