wtorek, 16 maja 2017

mysie zaloty- kartka

Witajcie Kochani :)

U nas robi się nareszcie pięknie...pięknie....pięknie :)
Chce się żyć :)

Chciałam jeszcze dziś nawiązać do komentarza mojej koleżanki blogowej Agi
Aguś dziękuję za przemiłe komentarze na moim blogu i z przyjemnością wpadam też  do Ciebie popatrzeć na Twe piękne prace, czasem też się zainspirować :)
Pozwolę sobie zacytować ten komentarz :)

" Pisałam tu juz dzisiaj komentarz, ale chyba gdzieś się schował. Karteczki absolutnie rewelacyjne, a cały ich urok w tych uśmiechniętych buźkach. Ja nie potrafię sama namalować takiego cudeńka, więc kupuje stempelki i maluję je copicami- to takie tusze w mazakach , albo ecolinami. Chyba już rozwiałam Twoje domysły :) "

Bardzo Aniu dziękuję za wyjaśnienie mi sprawy z pisakami ile to człowiek jeszcze nie wie super, że są takie osoby jak Ty i wszystko cierpliwie wytłumaczą :) Zacytowałam ten komentarz ponieważ chciałam Ci tak oficjalnie podziękować za to :) Popatrz Kochana ja mam zupełnie na odwrót wolę wymyślać grafiki, szkicować a z malowaniem już troszkę gorzej świetnie byśmy się uzupełniały :) Może kiedyś na coś się Ci przydam oczywiście po znajomości za darmo chętnie jak będziesz potrzebować konkretnej grafiki udzielę pomocy :)

Jak już Zdążyliście zauważyć moje prace bywają czasem bardzo skromne jedna grafika i to wszystko, muszę Wam zdradzić, że ja uwielbiam prostotę i elegancję, co nie znaczy, że odwrotnie mi się nie podoba bo tak nie jest zależy jaki projekt i jaka praca.

Piękno nie musi być przesadne, bogate i przepełnione
ale może być jednoelementowym pięknem nie porównywalnym z żadnym innym... 
 
Dziś coś o moich autorskich grafikach, które widnieją na kartkach.

Grafika zwykła czy niezwykła ?


Dla Widza może to być zwykła grafika, dla mnie jest to każdy przemyślany szczegół, dokładnie przeanalizowana kolorystyka nawet  najmniejszej kropeczki, każda kreska rysowana z dokładną starannością, każdy ruch pędzla, który ma ogromne znaczenie jest robiony z lekkością siły artystycznego nacisku, wszystko po to by uśmiechnąć się na końcu i stwierdzić:
że ta zwykła grafika wykonana z niezwykłym zaangażowaniem i pasją, nadaje zwykłemu tę niezwykłość...

Tytuł posta jak zwykle nawiązuje do tematu mojej dzisiejszej kartki. Z okazji pogody wiosennej i unoszących się feromonach miłości w powietrzu mysia para, która ma się ku sobie a nie wiem jak się do siebie zbliżyć a przecież do zakochania wystarczy jeden krok jak w tej znanej piosence Andrzeja Dąbrowskiego, którą zresztą uwielbiam bo ma te moc :)

Dość tej mojej znośnej gadaniny przejdźmy do konkretów :)
Grafika jest moją autorską pracę zabraniam jej kopiowania.

 




a na koniec oryginalne grafiki


 Pozdrawiam E.N




12 komentarzy:

  1. Och nie wiem, co powiedzieć:) Czuję się jakby wyróżniona. Jesteś przemiła i do tego mega zdolna babeczka :) Twoje grafiki są takie radosne, energetyczne i działają na moje usta tak,że od razu kąciki unoszą się do góry :) Uwielbiam Twoje prace- niepowtarzalne :) Myszki zakochańce rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bravo Aguś jesteś najpierwsza :) Jak zwykle tak mi słodzisz, że prawie mam cukrzyce ale to taki żarcik oczywiście tego bezkalorycznego słodzenia nigdy za wiele zawsze przjmuje z otwartym serduchem :) Zwłaszcza , że takie słowa od takiej Artystki jaką jestes to wogole najwiekszy komplement :) I ja tez uwielbiam Twoje prace jesteśmy swoimi fankami :) pozdrawiam i życze wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  2. Piękne grafiki tworzysz i pięknie je kolorujesz! Mają w sobie to coś, co przyciąga wzrok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzooo dziekuje;) az sie zaczerwienilam;)

      Usuń
  3. fantastyczny duet!! Piękna grafika i kolorystyka, iście majowa! a piosenkę tak, jak Ty też uwielbiam :))) Do tej Twojej dodam moją naj, wiosenną Skaldów-" Wiosna". Gdy ją słucham to od razu świat jest " cały w skowronkach" nomen, omen też Skaldów:))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Basiu propozycje tez musze posluchac moze sie zaraze;) bardzo dziekuje za te przemile slowa ktore sa ukojeniem dla mej duszy;) pozdrowka

      Usuń
  4. Mysie zaloty bardzo sympatyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodko się zrobiło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty zdolniacho. Widać, że prawdziwa artystyczna dusza w Tobie tkwi. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)