piątek, 19 maja 2017

Witajcie Kochani tak jak obiecałam , dziś odbyło się losowanie rozdania. Wylosowałam trzy osoby, do tych osób poleci komplet 6-ściu zakładek tak jak wspominałam w poście TUTAJ

Nagrałam filmik z losowaniem żeby nie było, że po znajomości czy coś :)
nie ma głosu nie wiem czemu, a tak chciałam do Was przemówić :)

  video

Wygrała :
1. Jadwiga Kluczyńska
2. aga-crafT
3. Cytrulina

 

Bardzo dziękuję wszystkim za udział, cieszę się, że tyle osób wzięło udział gdyż mój blog jeszcze nie jest taki popularny gdyż nie dawno zaczęłam go prowadzić więc cieszę się jak dziecko każdym komentarzem i każdym wyświetleniem :) DZIĘKUJĘ KOCHANI ŻE JESTEŚCIE :)

10 komentarzy:

  1. Jupi ja jej !!!!!!!! Wygrałam, będę czytać książki :) !!!Jeny jak się cieszę ! Te zakładki są cudne :) Chyba się z kimś podzielę :) Dziękuję, dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Aguś że się tak cieszysz :) wtedy ja się cieszę jeszcze bardziej :) Twoja wygrana dziel się z kim chcesz :) sama 6-ściu książek na raz czytać nie będziesz :) Pozdrówka i dziekuje za udzial w zabawie

      Usuń
  2. Dziękuję za zabawę! Ja też wygrałam więc dziękuję tym bardziej! Twoje zakładki są piękne, piękne prace tworzysz! Podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn! Dziękuję za świetną zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluje!!! ale przyznam ,że jestem trochę zazdrosna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elwirko, ależ się cieszę z wygranej i pozostałym dziewczynom gratuluję :))) Serdeczności posyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hhaha gratulacje! :) Wygrane na pewno będą się cieszyły!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)