piątek, 2 czerwca 2017

Witajcie Kochani

Jak się macie ? Troszkę mnie nie było ale jestem :)
Gratuluję wygranym w moim ostatnim rozdaniu, chciałam poinformować, że już wysłałam zakładki do osób obdarowanych, gdyby komuś nie doszły proszę o kontakt.

Co u mnie ? U mnie bardzo fajnie piękna pogoda za oknem tylko motywuje do bycia szczęśliwym :)
Mój dzień spędzam prawie cały na świeżym powietrzu ponieważ Oskarek jak każde dziecko uwielbia zabawy na dworzu, ja jestem bardziej domatorem ale to tylko dlatego, że jest sporo obowiązków domowych. Na szczęście mam możliwość spakowania farb i rysowania na placu zabaw, uwielbiam łączyć przyjemne z pożytecznym Wy też ? :)

Następny wpis będzie o tym jak zaczęłam projektować, rysować czy wymyślać własne grafiki z głowy i wyobraźni. Więc zaglądajcie może komuś moje doświadczenia się przydadzą :)

Dziś pokażę Wam karteczkę na roczek dla Piotrusia :)
Piotrusiowi życzę spełnienia marzeń i duuuużżo zdrówka  :)

Kartka jest 3d-posiada odstające elementy. Grafika jak i całe wykonanie jest mojego projektu zabraniam kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

Zapraszam do galerii :)





Dziękuję Kochani za uwagę i pozdrawiam
E.N

6 komentarzy:

  1. śliczna i słodziutka! na pewno zostanie najulubieńszą karteczką:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obdarowany jest zachwycony:)

      Usuń
    2. Dziekuje Basiu;) oby oby ;)

      Usuń
    3. To super Elwirko ;) pomylily mi sie odpowiedzi ale pisalam po imieniu wiec musi byc dobrze;) sciski

      Usuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)